Wednesday, September 8, 2010

0. The beginning / Początek

Hello everybody!

For couple of months I've been exchanging cards on the Postcrossing website. I got into it a lot, I send more and more cards every day and I've started direct swapping too. So, I've decided to share my collection with you guys. And to be honest, I treat this page as the way to improve my English (so sorry for any mistakes, I'm still learning! But feel free to point any typos or wrong grammar constructions ;D).

Originally I'm from Poland, I've been living there and studying until 24 (that's why my blog is billingual). Last year I moved to Switzerland.

Witam wszystkich!

Od kilku miesięcy wymieniam się kartkami w ramach Postcrossing. Bardzo się w to wszystko wkręciłam, kartek wysyłam coraz więcej, a dodatkowo zaczęłam również wymieniać się kartkami w sposób bezpośredni. Postanowiłam więc podzielić się z Wami swoimi zbiorami. Nie ukrywam też, że w ten sposób chcę poćwiczyć swój angielski ;).

Urodziłam się w Polsce, gdzie mieszkałam i studiowałam do 24. urodzin. Rok temu przeprowadziłam się do Szwajcarii.

This is my profile on the postcrossing website:
To mój profil na stronie postcrossing:

heksita

No comments:

Post a Comment