Thursday, September 16, 2010

19. Poland / Polska (tag)

PL-0009-TAG

From / Od Kate8722
Source / Źródło postcrossing.com.pl

This beautiful card from Kate8722 came today as a tag from the Polish PC forum. Kate noticed I've added one of her cards on PC to my favourites and was so nice and sent me that particular card!
It shows a very popular place in Warsaw -- the Castle Square with the King Sigmund III Waze column. I'm not good in art, but I think it's a water-colour. I've liked it the moment I've noticed it :).

Ta piękna kartka przyszła od Kate8722 jako tag z polskiego forum PC. Kasia zauważyła, że jedną z jej kartek dodałam do swoich ulubionych na PC. Była tak miła i wysłała mi ją. Kasiu, jesteś wspaniała :D!
A sama kartka jest z Warszawy. Nie znam się na sztuce, to chyba akwarela :D. Wpadła mi w oko od razu, gdy ją zobaczyłam. Przedstawia dość znany widok z Placu Zamkowego z Kolumną Zygmunta.

By the way, I changed the layout a little bit. Now I'm able to use bigger pictures. Do you like it?

Tak poza tym, zmieniłam trochę lay. Teraz mogę wstawiać duże obrazki. Może być?

5 comments:

  1. jeśli mam być szczera to wolałam poprzedni lay, bo ten ma za dużą rozdzielczość i zdjecia wyłażą mi poza ekran :(

    a kartka fantastyczna! szczerze mówiąc nawet nie wiedziałam, że są takie z Warszawy :)

    ReplyDelete
  2. Cieszę się, że kartka przypadła do gustu i nawet oficjalnie do ulubionych dodana została :)

    Pasażerka - Hehe jak będziesz następnym razem w Lublinie to dobrze rozejrzyj się w LOIT-cie bo wcale po takie kartki do stolicy jechać nie trzeba ;P

    ReplyDelete
  3. Pasażerko, spróbuję w takim razie coś wymyślić, ale przyznam, że duże zdjęcia są, kurczę, lepsze...

    ReplyDelete
  4. Ja tez wole mniejsze zdjecia bo zawsze mozna sobie na nie kliknaci zobaczyc w wiekszym rozmiarze;)
    A Warszawa jest cudowna:)

    ReplyDelete
  5. No dobrze, w takim razie będą mniejsze do przeklikania na większe :).

    ReplyDelete