Tuesday, October 26, 2010

29. Germany / Niemcy (DE-65386)

DE-653860

From / Od RammKirsten
ID DE-653860
Distance / Dystans 467 km
Sent on / Wysłana 27 Jul, 2010
Travel time / Czas podróży 5 days / dni

Well, that's not my favourite type of cards. Pictures on multiviews are usually to small to notice any details.
This card was sent by Kirstin, who lives in Unna, a not-so-big city in North Rhine-Westphalia. The photo in the middle shows the Old Market. Unfortunately, Kirsten hasn't written much about her town or herself. But what's important -- that was my first card written in German, and I was able to understand it ;)!

Cóż, nie jest to mój ulubiony typ kartek. Zdjęcia na multiview zazwyczaj są zbyt małe, żeby dojrzeć jakiekolwiek detale.
Tę kartkę wysłała Kirstin mieszkająca w Unna, niedużym mieście w Nadrenii Północnej-Westfalii. Na środkowym zdjęciu widać Stary Rynek. I tyle wiem o tym miejscu, bo niestety Kirsten nie napisała wiele o swoim miejscu czy o sobie. Ale -- co jest ważne -- to moja pierwsza kartka napisana po niemiecku. I byłam w stanie ją zrozumieć ;)!

1 comment:

  1. Witaj,
    A ja właśnie jestem pasjonatką tego typu pocztówek, chociaż zgadzam się, że bez wątpienia za wiele detalów nie daje się dostrzec. Niemniej jednak kartki z wieloma widokami mają swój urok, przynajmniej dla mnie - zwłaszcza z ciekawym tłem, lub tematem przewodnim.
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete