Saturday, September 11, 2010

14. Poland / Polska (swap)

PL-0008-SWAP

From / Od Pasażerka
Source / Źródło postcrossing.com.pl

My newest prey: a beautiful, black&white card from Pasażerka. It came as a private swap. It's wonderful <3. Thank you :)!
It shows Mariacka Street in Gdańsk. It's one of the few places that survived the war almost intact. A very charming place.

Moja najnowsza zdobycz: piękna, czarno-biała kartka od Pasażerki. Przyszła w ramach prywatnej wymiany. Kartka jest cudowna <3. Dziękuję, Pasażerko :)!
Na kartce widać ulicę Mariacką w Gdańsku. Jest to jedno z niewielu miejsc, jakie przetrwało wojnę w praktycznie nienaruszonym stanie. Bardzo urokliwe miejsce.

4 comments:

  1. cieszę się, że się podoba :)

    a tak swoją drogą, to po wrzuceniu kartki do skrzynki zdałam sobie sprawę, że pisząc ją na szybko (chciałam zdążyć przed 14) nie wzniosłam się specjalnie na wyżyny swojej elokwencji i chyba ze trzy razy użyłam słowa "miejsce"! :/ przepraszam za to, obiecuję następnym razem pisać z większym sensem...

    ReplyDelete
  2. I love this street. Collecting post cards was my hobby as a young girl. Sadly, they did not survive my many moves.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I started just two years ago, so it's quite fresh hobby to me. I hope I'll never loose my cards :).
      Thanks for stopping by!

      Delete